Kies taal

GroSens and e-Gro

Vernieuwende teelthulpmiddelen

Het gebruik van onze producten wordt tijdens iedere teeltfase ondersteund met innovatieve hulpmiddelen. Zo kunnen plantenkwekers en telers het wortelmilieu optimaal monitoren en beheersen

 

GroSens

Eén van onze nieuwste innovaties is de GroSens® MultiSensor. Dit is een draadloos, multisensor-meetsysteem. Door dit flexibele systeem krijgt de gebruiker 24/7 een zeer nauwkeurig en betrouwbaar realtime inzicht in de WG, het EC en de  temperatuur van de wortelomgeving. Het GroSens systeem, in combinatie met steenwolsubstraatproducten en advies van Grodan, is de beste manier om optimale resultaten te realiseren op het gebied van productie en kostenbesparingen.

Download GroSens brochure

Download GroSens Handheld-handleiding

Download de instructie voor de GroSens software-update

Download installatie software

Download GroSens MultiSensor user manual NL

Download GroSens installation manual EN

Download GroSens HandHeld installation guide EN

Download GroSens MultiSensor installation guide EN

Instructievideo van de Grodan GroSens

e-Gro

e-Gro is onze nieuwste service om klanten met een GroSens® MultiSensor systeem te ondersteunen. Klanten die realtime inzicht willen hebben in hun substraat, hebben nu de mogelijkheid om hun GroSens systeem aan de e-Gro-app te koppelen. Met de app kunnen telers het maximale uit hun substraat halen. De voordelen van e-Gro zijn:

  • e-Gro is mobiel: altijd en overal eenvoudig te gebruiken op uw smartphone, tablet of desktop.
  • e-Gro is interactief: aanpassen en optimaliseren van de irrigatiestrategie met behulp van waarschuwingen en meldingen, het hele jaar door en 24/7.
  • e-Gro verbetert de besluitvorming voor het maximaliseren van productie en vruchtkwaliteit.

Download e-Gro Basic Training

Ontdek wat e-Gro doet

Ik wil graag advies van een specialist

An error has occurred while getting captcha image

FAQ

Hoe kan ik e-Gro installeren?
  • Update uw Smart Box naar de laatste versie (1901 of hoger) en herstart deze.
  • Activeer uw e-Gro account via de "Activeer account" link hieronder.
  • Download de app of gebruik de desktop versie op e-gro.grodan.com
Hoe kan ik mijn smartbox updaten?
  • Login op uw smartbox.
  • Go naar system in het smartbox menu.
  • Klik op update, het systeem zal nu automatisch zoeken naar nieuwe software versies.
  • Een groene balk verschijnt indien er een nieuwe software versie beschikbaar is.
  • De huidige software versie wordt altijd linksonder op iedere GroSens pagina aangegeven, samen met het smartbox nummer.
  • Om e-Gro te gebruiken dient u over software versie 2.0.1901 of hoger te beschikken.
  • Herstart uw smartbox na het updaten. Dit kunt u doen door te klikken op restart in het menu System

 

Het lukt niet om mijn smartbox te updaten?
  • In dit geval kunnen we u helpen om de smartbox van een afstand te updaten. Om dit mogelijk te maken dient u de VPN-modus op uw smartbox aan te zetten en Grodan customer service te contacteren.
  • Om de VPN-modus aan te zetten drukt u op de knop linksonder op uw smartbox. Er verschijnt vervolgens een menu op het display.
  • Klik op deze knop tot enable VPN verschijnt op het display
  • Klik vervolgens op de knop checkmark symbol rechtsboven
  • Indien het gemarkeerde symbol hieronder verschijnt in de hoek van het menu rechtsonder, staat de VPN modus aan.
Waar kan ik e-Gro downloaden?
  • e-Gro is toegankelijk vanaf uw desktop, smartphone of tablet, en is geschikt om te werken op zowel iOS en Android-apparaten.
  • De desktop versie van e-Gro kunt u openen via www.e-gro.grodan.com
  • Voor de smartphone of tablet versie kunt u klikken op de relevante link om de app te downloaden in de Google Play of App Store.
Hoe kan ik mijn account activeren?
  • Gebruik uw e-mail adres als user name.
  • Dit is het e-mail adres waar de activatie e-mail naartoe gestuurd is.
  • Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u dit resetten middels het inlogscherm van de app of desktopversie.
Het lukt niet om op e-Gro in te loggen?
  • Heeft u het correcte email adres gebruikt met ingestelde wachtwoord?
  • Contacteer het Grodan customer service team indien u uw user name wilt verifieren.
  • Indien u het customer service team contacteert is het van belang om zowel de gebruikte username en wachtwoord aan te geven, als het smartbox nummer (bv. S0 150221) Het smartbox nummer kunt u linksonder vinden in het display van uw smartbox – (zie afbeelding hieronder)
Het lukt niet om op e-Gro in te loggen?
Ik heb de installatieprocedure gevolgd, maar e-Gro werkt nog steeds niet?
  • Zorg ervoor dat het besturingssysteem van uw mobiele toestel is ge-update naar de meest recente versie
  • Zorg ervoor dat u de smartbox van uw GroSens systeem hebt ge-update naar versie 2.0.1901 of hoger.
  • Indien het probleem zich blijft voordoen, contacteer Grodan customer service voor verdere hulp.
e-Gro doet het, maar ik zie geen data?
Waarom ontvang ik geen push notificaties?

Zorg ervoor dat u uw persoonlijk setpoints hebt ingesteld.

Zorg ervoor dat toestemming voor het sturen van push notificaties op uw toestel correct is ingesteld.

iOS

  • Ga naar Instellingen
  • Scroll naar beneden voor de e-Gro app instellingen
  • Klik op e-Gro.
  • Klik op Berichtgeving
  • Schakel toestaan van berichtgeving aan

Android

  • Ga maar Apps > Instellingen > Meldingen.
  • Scroll naar de e-Gro app.
  • Vink ontvangen van meldingen aan middels de schuifknop.

Indien het probleem zich blijft voordoen, contacteer support via webmaster@grodan.com

De app werkt niet?
  • Zorg ervoor dat het besturingssysteem van uw mobiele toestel is ge-update naar de meest recente versie.
  • Zorg ervoor dat u de meest recente versie van de app hebt gedownload.

Indien het probleem zich blijft voordoen, contacteer support via webmaster@grodan.com

Testimonial Met GroSens en e-Gro altijd scherp in zicht op het wortelmilieu
Testimonial

Met GroSens en e-Gro altijd scherp in zicht op het wortelmilieu

Bekijk testimonial

Hoe kunnen we u helpen?

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op. Wilt u meer weten over onze producten, hulpmiddelen en dienstverlening? We helpen u graag!
Back